• Zobacz ofertę:

    W walce o Klienta. Warsztat skutecznego handlowca.

    Jak sądzisz ilu masz Klientów?

    Jak sądzisz ilu masz Klientów zadowolonych? Skąd czerpiesz wiedzę na ten temat?

    A ilu masz Klientów niezadowolonych? A jak zdobyłeś te dane?

    Powszechna zasada marketingu mówi, że jeden zadowolony Klient przyprowadzi do Twojej firmy kolejnych sześciu kupujących. A jeden niezadowolony sprawi, że jedenastu nigdy nie przyjdzie.

    Ale najgorsze jest w tym wszystkim to, że możesz się o tym nie dowiedzieć, bo niezadowolony Klient po prostu nie wróci i nie powie nam, dlaczego (nam nie powie, ale sąsiadowi powie na pewno).

    Liczba niezadowolonych Klientów może, więc być dla nas nieustającą niewiadomą.

    W przeprowadzanych regularnie wśród Klientów badań dotyczących sprzedaży okazuje się nieodmiennie, że około 70 % z nich na pierwszym miejscu stawia szeroko rozumianą jakość obsługi. Ponieważ rynek każdej branży jest już zwykle mocno nasycony i występuje na nim silna konkurencja cenowa, więc pozytywna różnica w jakości obsługi Klienta stanowi niebanalną przewagę konkurencyjną.

    Trzeba, więc dokonać wszelkich możliwych starań, aby mieć jak najwyższą liczbę Klientów zadowolonych, bo to oni będą Twoją najlepszą reklamą.

    Aby to uczynić Twoi pracownicy musza wiedzieć „jak!”. I wcale nie chodzi tu o machinalnie wypowiedziane „do widzenia zapraszam ponownie” pozbawione kontaktu wzrokowego i uśmiechu.

    Zapewni im tą wiedzę WARSZTAT SKUTECZNEGO HANDLOWCA.

    Dlaczego warsztat? Bo dzięki niemu Twój pracownik nauczy się więcej i będzie miał szanse przećwiczyć teorie w praktyce.

    WARSZTAT SKUTECZNEGO HANDLOWCA

    Nauczy Twojego pracownika jak oczarować Klienta i uczynić, aby wrócił.

    Nauczy Twojego pracownika jak skutecznie pracować z obiekcjami trudnego Klienta.

    Nauczy Twojego pracownika być asertywnym w kontakcie z Klientem.

    ZYSKUJESZ

    • Przede wszystkim możliwość, aby ZARABIAĆ WIĘCEJ, bo zadowolony Klient jak już stwierdziliśmy na początku przyprowadzi kolejnych 6-ciu

    • Zmotywowanego pracownika, który jest w stanie poprawić ilość i jakość wykonywanej pracy, a tym samym wyniki finansowe.

    • Pracownika z nową inspiracją do działania, z możliwością spojrzenia z perspektywy na swoją dotychczasową pracę, co wpłynie na wyniki finansowe.

    • Pracownika, który znacznie bardziej utożsamia się z firmą, bo firma inwestuje w jego rozwój, tym bardziej jest zaangażowany w swoja pracę, ma poczucie przywiązania do firmy.

    WARSZTAT SKUTECZNEGO HANDLOWCA

    Składa się z trzech modułów, rozłożonych na dwa lub trzy dni szkoleniowe

    Moduł I Elementarz skutecznego handlowca

    Moduł II Praca z trudnym Klientem / Asertywność

    Moduł III Neuromarketing

    Każdy moduł to 3 godziny warsztatów.

    Inwestycja:

    35zł netto/ za godzinę szkolenia

    Łączny koszt warsztatów 35zł x 9 godzin= 315zł netto

    Często wydaje się nam, że jest dobrze, że wyniki finansowe firmy są wystarczające, a pracownicy dostatecznie skuteczni. Cóż jednak stoi na przeszkodzie, żeby mogło być jeszcze lepiej?

    Z badań wynika, że 2/3 pracowników nie wykorzystuje swoich możliwości. Zadbajmy, więc o ich rozwój, bo to klucz do sukcesu firmy.

    Skontaktuj się z nami